Sıkça Sorulan Sorular

  • Api yönlendirmesi yapabiliyor muyuz ?

    Sistemlerimize api yönlendirmesi yapabilirsiniz.

  • Aynı numaraya aynı anda kontör yüklemesi yapabilir miyim?

    Yükleme işleminiz gerçekleştikten sonra 3 dakika beklemeniz gerekmektedir.

  • Bankalarınıza ödeme yaptığımızda kesinti yapılıyor mu ?

    Kesinti yapmayan bankalar Kuveyt Türk,Türkiye finans katılım, Albarakatürk, Enpara finansbank bankaları atm den masrafsızdır.

  • Başarısız olan yüklemeler bakiyeme nasıl yansıyacaktır ?

    Yükleme işlemi iptal olduğu anda veya bir sonraki işleminizde bakiyenize eklenecektir.

  • Bayilik için ücret ödemem gerekiyor mu ?

    Bayilik için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmiyor kullanmak istediğiniz kadar bakiye yatırmanız yeterlidir.

  • Bayiniz olmak istiyorum ne yapmalıyım ?

    Bayilik oluştura bilmemiz için öncelikle vergi kaydınızın bulunması gerekmektedir. Bize ulaşmış olduğunuz siteden bayimiz olun formunu doldurarak bayilik başvurusunda bulunabilirsiniz. İletişim numaralarımızdan arayarak bayilik oluşturabilirsiniz.

  • Diğer kullanıcıların işlemlerini kontrol edebilir miyim ?

    Kullanıcı raporları kısmından yapılan işlemleri takip edebilirsiniz.

  • Fatura fiyatları kendimiz ayarlaya biliyor muyuz ?

    Fatura ödeme kısmına tıklayarak alt kısmında fatura fiyat ayarları seceneğinden fiyat ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.

  • Fatura ödemesinde oluşan problemler için ne yapmam gerekiyor ?

    Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz yada sistemimizden mesaj gönderebilirsiniz müşteri temsilcisi arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır.

  • Faturaların durumunu nasıl takip edebiliriz ?

    Fatura ödeme panelinde fatura raporuna tıklayarak kontrol edebilirsiniz.

  • Hangi saatlerde kontör yükleme işlemi yapabilirim ?


    Sistemimiz 24 saat online olarak çalışmaktadır. Bayiliğiniz oluşturulurken sizin belirlediğiniz çalışma saatleri içersinde sistemimizi kullanabilirsiniz.

  • İptal olan faturalar bakiyeme anında geçer mi ?

    Fatura iptal edildikten sonraki yapacağınız ilk işlemde bakiyenize iadesi sağlanır.

  • Kontör yükleme işlemi yapacağım ama girdiğim numaranın operatörü yerine farklı bir operatör çıkıyor nasıl yükleme yapabiliriz ?

    Tl yükle panelinden tam veya paket seçerek yükleme işleminizi yapabilirsiniz.

  • Kontör yükleme işlemine nasıl başlayabilirim ?

    Bayiliğiniz onaylanıp bakiye yükledikten sonra işlem yapmaya başlıyabilirsiniz.

  • Kontör yükleme işlemini görebilir miyim ?

    Kontör yükleme işlemlerini Tl yükleme paneline tıkladıktan sonra altında çıkan yükleme raporundan görebilirsiniz. 

  • Kontör yüklemesi yaptık yüklendi görünüyor ama müşteri yüklenmediğini söylüyor ?

    Yüklenmediğini dair tarafımıza bilgi vermeniz gerekmektedir kontrolu sağladıktan sonra tarafınıza gerekli açıklama sağlanacaktır.

  • Kredi kartı ile çekim yapabilmek için ne yapmam gerekiyor ?

    Öncelikle bizimle 1 ay düzenli nakit olarak çalışmanız gerekmektedir.

    *Vergi Levhası
    *Kimlik fotokopisi (Şirket ise ortakların kimlik fotokopisi)
    *Ticari sicil gazete
    *Ticaret odası faliyet belgesi veya bağlı olduğunuz oda veya esnaf kayıt belgesi.
    *İmza sirkü
    *Bayi Sözleşmesi 

    Bu belgerin tarafımıza ıslak imzalı olarak gönderimini sağlamanız gerekmektedir.

  • Kullanıcı ekleye bilir miyiz ?

    Kullanıcı işlemlerinden kullanıcı ekleyebilirsiniz.

  • Mesai saatleri dışında yaşadığımız sıkıntılar için sizinle nasıl irtibata geçebilirim ?

    Mesai saatleri dışında yaşanan problemler için  [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

  • Nasıl bir yazıcı kullanmalıyım ?

    Sayfalarımız bütün yazıcılara uygundur. 

  • Ödeme bildirimi ne kadar bir sürede gerçekleşir ?

    Yaptığınız ödeme bildirimleri en geç 15 dakika içersinde gerçekleşir . Ödemelerinizin hızlı gerçekleşebilmesi için bayi notu kısmına parayı yatıran kişinin isim soyisim ve tc kimlik numaralarını yazmalısınız.

  • Ödeme bildirimi yaparken yanlış banka seçtim nasıl düzeltebiliriz ?

    Seçtiğiniz bankada ödemeniz görülmediği için iptal olacaktır. Yada bizi telefon ile arayıp bilgi verebilirsiniz.

  • Ödeme işlemleri nasıl gerçekleşir ?

    Çalışmakta olduğumuz 12 adet banka bulunmaktadır bunlardan herhangi birine ödeme yaptıktan sonra ödeme bildirimi geçmeniz gerekmektedir.

  • Önce ödeme bildirimi geçsek daha sonra havale işlemi yaptırsak ödeme bildirimi onaylanırmı ?

    Hesabımızda bakiyeniz görülmediği için yapacağınız ödeme bildirimi onaylanmıyacaktır.

  • Paket yüklüyorum fakat yüklenmiyor ve iptal oluyor ?

    Yüklemek istediğiniz numara uzun süredir tam tl yüklemesi yapmıyorsa operatör vergi kesemediği için paket yüklemesine izin vermiyordur. Yükleme yaptığınız paketten yararlanamadığından işleminiz iptal alabilir farklı paket yüklemelerini deneyebilirsiniz. 

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim ?

    Kullanıcı işlemlerinden şifre değiştire tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Sisteminizdeki güvenlik düzeyi ne şekildedir ?

    Sistemimize 2 şifre ile giriş yapıyorsunuz bilgisayarınızda virüs yoksa ve şifrelerinizi kimse ile paylaşmadıkca sıkıntı yaşanmıycaktır.

    Belirlediğiniz çalışma saatleri dışında sisteminizden işlem yapılmamaktadır. Statik Ip niz var ise sisteme eklentisi sağlanır ve farklı bir Ip den sisteme giriş sağlanmayacaktır.

  • Sisteminizden hangi faturaları ödeyebilirim ?

    Telekominikasyon, elektrik, doğalgaz, su, özel firma ödemeleri(,oriflame), bağkur, motorlu taşıtlar vergisi, ,tv yayın, hgs gibi kurumların tüm fatura ödemelerini ekranlarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

  • Size sistem üzerinden mesaj gönderebilirmiyiz?

    Ana sayfa panelinde Onlline Destek kısmından bize mesaj gönderebilirsiniz.

  • Sizinle önceden çalışıyordum uzun zamandır çalışmıyorum şuan tekrardan çalışmak istesem yeni bir bayilik mi oluşturmamız gerekiyor ?

    Yeni bir bayilik açmamıza gerek yok eski bayiliğinizi tekrardan aktif edebiliriz.

  • Sizinle yüz yüze görüşme yapabilirmiyiz ?

    Tabi yüz yüze görüşme sağlayabiliriz. Gelmeden önce randevu almanız rica olur.

  • Yaptığımız işlemler için dekont yazdırabiliyor muyuz ?

    Sistemimiz bütün yazıcılara uygundur çıktı alabilirsiniz.

  • Yüklediğim kontörü iptal edebilir misiniz ?

    Sistemimiz online olduğu için direkt opöratöre düşmektedir. Kontör işlemlerin de iptal mümkün değildir.